Gröna skafferiet

[Foto: Gröna skafferiet]
 
Idag vill jag tipsa om ett matblogg som heter Gröna skafferiet och som alltid bjuder på framför allt fantastiskt inspirerande matbilder. Jag har inte provat recepten ännu men det ser gott ut och det är ju alltid en bra början! :) Denna gång fastnade jag för one pot pasta, dvs du tar vad du har i skafferiet och kylskåpet och kokar upp i kastrullen tillsammans med pasta. Allt i samma kastrull, därav namnet. Kajsa Warg i ett nötskal alltså dvs ta vad man haver. Förutom denna pastarätt tycker jag även att chokladmuffinsen ser smarriga ut och tacopajen kan vara ett fräscht alternativ till fredagen.

Dagens matbloggtips: Gröna skafferiet!
 
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0