Tea time

[Foto: Hemmakatten]

Det är nästan alltid tid för te. Oavsett tid på dygnet. Jag har fyllt på förrådet här hemma med två olika slags Earl Grey; en vanlig svart och en Deluxe-variant med extra mycket bergamottolja. Det sistnämnda sitter jag och smuttar på just nu och det ger en något fylligare känsla. Butiken som jag handlar i heter Götheborgs Te- och Kaffehandel och de har många sorters teer, och flera olika blandningar av Earl Grey just, har för mig att expediten nämnde ungefär 13 olika, en del gröna varianter, en del svarta med tillägg som citrus, malva och andra smaksättningar. Kul att det finns så mycket att välja på.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0