Restaurang Räkan

[Foto: Hemmakatten]
 
I fredags blev det skaldjur för hela slanten. Hos Restaurang Räkan. Mitt i restaurangen finns en bassäng med levande fiskar (stingrockor, småhajar mm), och i den får man fjärrstyra små båtar som kör fram räkorna man har beställt. Ett mycket populärt inslag under hela kvällen vill jag lova! Mannen tog Skaldjursbuffé med färska räckor, havskräftor, hummer och kungskrabba. Han var mycket nöjd. Jag tog en fisk- och skaldjursgryta med sting och den var jag nöjd med. Mycket smak och riktigt mättande. För dig som vill uppleva den här skaldjursfesten så är det dags att passa på. Räkan måste ut ur lokalerna 22 december. 
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0