Cyrano

[Foto: Hemmakatten]
 
Måste bara tipsa om att den franska bistrorestaurangen Cyrano nu har öppnat på ytterligare ett ställe här i Göteborg, denna gång på Södra vägen 69. Det är sjunde restaurangen i staden. Jag gick förbi häromdagen och döm om min förvåning när jag såg denna genuina klassiker. Med uteservering och allt. Kul! Med tanke på det korta avståndet från hemmet har den stor potential att bli nya kvarterskrogen. :) Det serveras lunch för 89 kr och kvällarna har à la carte och självklart restaurangens provencalska specialitet; vedeldade stenugnspizzor. Lördag- eller söndagmiddag på Cyrano någon??
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0