Matig tidning

[Foto: Hemmakatten]
 
Jag hängde på ett prisvärt prenumerationserbjudande på ELLE Mat & Vin för ett tag sedan. Det är jag glad för nu när senaste numret ramlade ner i brevlådan. Detta matmagasin är proppfyllt av lockande recept och vackra foton. Jag blir hungrig bara genom att bläddra igenom alla inbjudande sidor. Här finns att laga av kan jag lova. Det kommer säkert dyka upp något recept härifrån framöver. Gott är bara förnamnet!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!
 

Kommentarer
Postat av: Petra / Popetotrora

Ja, bästa mattidningen, helt klart! Omöjligt att inte bli inspirerad och sugen när man bläddrar i den. :)

2014-01-12 @ 09:36:57
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0