Frukost utan bröd...

[Foto: Hemmakatten]
 
Så här har min frukost sett ut de senaste dagarna. Yogurt med honung och blåbär. Några skivor melon, juice och te. Det är en riktig sommarfrukost, det är bara temperaturen och vädret utomhus som ska justeras också...;) Jag har som sagt tagit bort kolhydraterna dvs de goda frukostmackorna. Måste erkänna att jag saknar dem. Får se hur länge jag gör detta. Jag blir inte jättemätt heller så jag kommer lägga till ett kokt ägg också, alternativt grönsaker och några ostbitar.
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Annika

Vad har du för yoghurt? Kanske ska lägga till lite grädde i den? Ett ägg till så blir du nog mättare.
Tyvärr i juicen så är det en massa socker :( Likaså i honungen, men man kör LCHF som passar sig :)
Kram

2014-02-03 @ 09:44:44
URL: http://vikeskars.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0