Middag

[Foto: Hemmakatten]
 
Nu när jag inte "måste uppdatera" känns det lite lättare och jag tittar in här titt som tätt. Bra att energin kommer tillbaka emellanåt.
 
Gårdagens och dagens middag bestod av en god pastasallad med penne som bas som kompletterades med serranoskinka, ruccolasallad, soltorkad tomat, körsbärstomater och fetaost. Till detta en dressing på olivolja, balsamvinäger, svartpeppar samt basilika och oregano.
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer
Postat av: helena

Vad kul det är att du skriver här lite då och då! Skönt att det känns roligt att göra det och att du släppt taget om att du måste uppdatera och känna det som ett krav.

Salladen såg jättegod ut!
Önskar dig en trevlig kväll! Kram

2013-01-24 @ 23:09:28
URL: http://helenassota.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0