Premiär

 
[Foto: Hemmakatten]
 
Igår blev det premiär för årets första glögg. Och som ni kanske märker har jag redan tänt alla ljusen i adventsljusstaken. Jag tänker att det är lika bra så brinner de ner jämt istället nu när det ändå är så pass tjocka blockljus. Glögg smakar verkligen gott så här i början. Jag använde Saturnus som man späder ut själv med vatten (eller vin för den som så önskar). Några droppar konjak i blev pricken över i:et.
 
Glasen är second hand-fynd och går fortfarande ibland att hitta till fyndpris. Jag gillar dem särskilt till glögg och brukar plocka fram dem så här i adventstider.
 
© COPYRIGHT 2013 Hemmakatten
Mina texter & bilder får ej kopieras eller användas utan mitt tillstånd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0