Mys

I
[Foto: Hemmakatten]
 
Igår strilade regnet ner och himlen var alldeles mörk så jag tände några ljus, hällde upp ett kallt glas vitt och tog fram en Mateus-skål med chips. Det var riktigt mysigt att sitta inomhus och njuta under dessa omständigheter. Jag var också riktigt nöjd med dagens träningspass; återigen 2000 meter i simbassängen. Det är rätt jobbigt men skönt efteråt. Jag har gjort något varje dag den här veckan; antingen cykelpass på 2-3 mil eller simning så idag blir det vilodag och på sin höjd promenad på stan. Det blir lagom för benen... Hoppas att du får en fin lördag!
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Longevity - en blogg om hälsa

Hoppas du får en fin lördag du med!

2012-07-07 @ 19:33:15
URL: http://madelein.se/
Postat av: Sofia

Såna kvällar kan vara ganska sköna =)

2012-07-08 @ 09:35:10
URL: http://www.intheheadofs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0