Läslust

 
[Foto: Stellan Herner, ELLE Interiör]
 
Läsning hör sommaren till. Det är skönt att koppla av med en god bok. Under ledighet ges tid och ro till att ta del av spännande läsupplevelser, gärna deckare. Jag har hittills bl.a. plöjt igenom Hypnotisören av pseudonymen Lars Kepler, den senaste pocketen från Marie Ljungstedt där intrigen utspelas på Gotland, och just nu håller jag på med Kepplers uppföljare Paganinikontraktet samt Den femte årstiden av Mons Kallentoft. Jag hoppas återkomma med recension så småningom. Mitt hem ser inte ut som på bilden men det är inte långt ifrån. Det finns en hel del boktravar. Och inte blev det färre böcker i och med att jag vann en tävling där priset var 10 romaner - nästan bara deckare! - vilket både känns roligt och hedrande. Så många goda böcker väntar på att få läsas framöver. På återseende!
 
© COPYRIGHT 2012 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Inger

Att läsa böcker är någon jag verkligen gillar också. Grattis till vinsten av böcker.

2012-08-05 @ 06:54:31
Postat av: Inger

Att läsa böcker är någon jag verkligen gillar också. Grattis till vinsten av böcker.

2012-08-05 @ 06:54:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0