Fjäril vingad...


[Foto: Hemmakatten]

...syns på Haga och på allt fler inredningsdetaljer numera. Kuddfodral, lampskärmar, porslin eller tavlor pryds av denna bevingade varelse. Jag kan i perioder tycka att det är väldigt sött med just denna detalj, framför allt under den varmare årstiden, så det får väl bli sista rycket nu för fjärilen, innan det är dags att krypa in i vinterförvaringen igen. Alla interiörbilder är från den charmiga butiken Biddevind. De vackra, vita kannorna görs av Miljögården.

Kannor från Miljögården
Lampskärm i butiken Biddevind
[Foto: Hemmakatten]

Just nu lyssnar jag in mig på Bo Kaspers Orkester då det vankas konsert igen. Imorgon ska jag äntligen få se detta coola svenska band då de kommer till Göteborg för en spelning på Lorensbergsteatern. Jag hoppas detta är inledningen på en härlig musikhöst! Här är mina favoriter med dem; Vi kommer aldrig att dö samt I samma bil.

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: annika

Fjärilar är väldigt fint i inredning. Gillar kudden du visar där.

Trevlig helg nu :)

Kramar

2011-09-02 @ 08:55:40
URL: http://mindrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0