Middag


[Foto: Hemmakatten]

I söndags blev det familjemiddag på kvarterskrogen. Vad skönt det är att ibland slippa laga mat själv och bara sätta sig och bli serverad! Särskilt på ett trevligt ställe som Johannebar. Det känns nästan som hemma där. Gott var det i alla fall. Här serveras stans godaste hamburgetallrik. Jag valde dock inte mega de luxe hamburgaren som jag oftast gör utan slog till på en pasta al pollo istället. Kyckling i en gräddig marsalasås med champinjoner och valnötter. Inte fel. Nej, om jag skulle ta tag i denna dag. Vet inte om begreppet tisdagskoma är myntat ännu men jag tror att jag har hamnat i en... Dags för te. Nu!


[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad gott det ser ut!

2011-10-04 @ 11:02:55
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0