Gerbera



[Foto: Hemmakatten]

Jag är helt slut efter helgens uppladdning och dagens urladdning. Presentationen jag höll idag gick bra och jag är tacksam för det. Varje gång är ett tillfälle att träna och det kommer bara att bli lättare och lättare. Förhoppningsvis! Jag kopplar av nu och tittar på mina bilder från besöket i butiken Bagaren & Kocken. Om du inte har kommit på vad du ska köpa i julklapp rekommenderar jag starkt ett besök. Det finns så otroligt mycket snyggt, praktiskt och användbart. Jag har skrivit om butiken tidigare, det kan du läsa här. Ikväll blir det bara inspirationsbilder på det vackra porslinet från Gerbera. Perfekt porslin att servera medelhavsmat på. Varför inte i en god fetaostsallad i en himmels- eller medelhavsblå härlig skål med vågad kant? Taget om du frågar mig! :)




[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Helena

Härligt att presentationen gick bra!:)

2011-12-19 @ 21:45:02
URL: http://baklust.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0