Fika

God fika med mugg från Greengate
[Foto: Hemmakatten]

Jag började dagen med ett svettigt joggingpass där mer än halva löpsträckan gick uppför så jag är för tillfället rätt mör i benen. Men det känns härligt efteråt. Och ännu bättre känns det nu då jag unnar mig en god fika. Solen lyser och staden lockar. Ska snart ge mig iväg. Några praktiska ärenden står på dagens agenda samt en födelsedagsmiddag ikväll. Vad skönt att det är fredag!

Hade varit trevligt om även denna helg gick i musikens tecken. Blev som sagt bortskämd med flera bra spelningar förra veckan under Kulturkalaset. Igår äntrade i alla fall The Ark scenen på Liseberg. Deras avskedskonsert gick inte av för hackor. Men vad kul det hade varit med mer musik. Jag skulle gärna ta emot en konkret inbjudan till ett musikevent i helgen. Eller någon annan aktivitet går också bra. ;)

Hoppas att du får en fin helg!


[Foto: Hemmakatten]

Mugg & servett från Greengate, assiett IB Laursen. Den vita krukan som skymtar är från Cult design.

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!


Kommentarer
Postat av: Johanna

mums, härligt att unna sig lite.

2011-08-27 @ 18:34:04
URL: http://madebyje.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0