Favorit i repris


[Foto: Hemmakatten]

Ikväll blir det en favorit i repris både på middagsbordet och på tv. Spagetti med köttfärssås som jag ibland kan känna ett stort sug efter när jag inte har ätit det på ett tag. En maträtt jag aldrig tröttnar på. Med nötfärs, krossad tomat, champinjoner samt mycket oregano, basilika och svartpeppar. Till detta unnar jag mig ett glas rött efter helgens vedermödor.

Efter middagen varvar jag ner med en kopp te och en ruta mörk choklad tillsammans med en av mina favoritfilmer som jag har tipsat om tidigare, nämligen State of Play med bl.a. Russel Crowe, Rachel McAdams, Ben Affleck och Helen Mirren. En thriller av mycket god kvalitet och spännande intrig. TV3 kl 21.00!

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Karin

Åh vad gott! En riktig klassiker

2011-08-14 @ 17:27:05
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0