Nu blommar det


[Foto: Hemmakatten]

Fast inte på riktigt. Det finns faktiskt naturtrogna plastblommor för den som föredrar den lättskötta varianten. Tycker att dessa exempel ser nästan verkliga ut. Särskilt lavendeln och orkidéerna är fina. Kanske något för sommarstället på vintern, för den som reser mycket eller i mörka utrymmen i hemmet? Skulle passa utmärkt till en god manlig vän jag har, som lyckas ta död på det mesta som spirar. I växtväg då, inget annat ;) Både blommor och de söta krukorna hittar ni hos Haga Hem som jag skrev om tidigare i veckan.

 
[Foto: Hemmakatten]

Vad föredrar du, levande växter eller plast? Eller kör du kanske en kombination av de två? Just nu har jag bara levande växter hemma. Eller ja, några halvvissna finns det tyvärr också, får väl ändå räknas som levande någon dag till...



[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2011 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Jag gillar levande bäst men eftersom jag sällan lyckas hålla dem i liv så borde jag ha plast :P

2011-04-03 @ 10:24:50
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: M E R E I

- Gud vad fint!

2011-04-03 @ 16:00:32
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0