The Marriage Ref

The Marriage Ref - nytt underhållningsprogram i TV3
[Foto: IMDb.com]

På lördag är det dags att hälsa välkommen till Relationsdomaren i Jerry Seinfelds tappning. Och att döma av förhandsreklamen kommer det att bli heta diskussioner, kända gäster och galna infall. Jag tycker att det verkar rätt kul. Situationer från pars relationer bedöms av en kändispanel som får säga vad de tycker i saken och på vems sida de står. Men det slutliga ordet, och domen om vem som har rätt, fattas av domaren, Jerry Seinfeld själv.

Jag tycker alltid att det är roligt att höra andra prata om relationer och där de delar med sig av sina erfarenheter. Det blir ett bra tillfälle att jämföra med sina egna åsikter och värderingar. Nu är det den lättsamma varianten av relationsprat det kommer att bli, det är ju trots allt ett (amerikanskt) underhållningsprogram, men det kan säkert ge en viss behållning. Åtminstone kanske det leder till några goda skratt och det är ju aldrig fel. Jag kommer att ge The Marriage Ref/Relationsdomaren en chans denna lördag i alla fall.

TV3, lördagar, kl 21.00

Amanda Peet - kändistyckareJerry Seinfeld - relationsdomaren
[Foto: IMDb.com]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Fina Frun

låter intressant!

2010-09-25 @ 02:23:22
URL: http://blogg.amelia.se/finafrun/
Postat av: Gabriella

sv: åhh tack sötnos :)



älskar klackar i alla färger och former, utan dem känner jag mig naken :p men brukar säga att ju högre desto bättre ;)

2010-09-25 @ 09:13:30
URL: http://gabriellasandstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0