Teprovning II

Mugg från GreenGate & fat från Bruka Design.Kusmi Tea smakar gott!
Prince VladimirFat från Bruka design
[Foto: Hemmakatten]

Jag fortsätter min teprovning av Kusmi Tea´s olika goda smaker. Denna gång är turen kommen till Prince Vladimir. Namnet ger mig en del märkliga associationer som vodkadrinkar, maffia, sol- och vårare och liknande men om jag lägger dem åt sidan för ett ögonblick upplever jag denna smak med citron, kryddor och vanilj som riktigt trevlig i gommen.

Kanske skulle jag testa att dricka te på ryskt vis vid tillfälle. Med en aning skvätt vodka i och ett körsbär för att ge sötma och karaktär. Kanske en annan gång. Tills vidare får denna smak från Kusmi Tea ett rungande Da! ;)

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Camilla

Åh, om det är något jag gillar så är det att (missbruka) te, hur illa ordvalet än är kan jag inte få för mycket av te. Hade mer än gärna haft te-kopparna ovan, himla fina. Sådär färgsprakande och söta som jag vill ha. I dag har jag gjort mitt bästa för att njuta och solen med dess sällskap gjorde mycket. Nä du, den där danska serien följer jag inte, däremot såg jag Berg flyttar in för en stund sedan. Små-fnissar lite, en härlig känsla och den där Berg hon kan.

2010-09-29 @ 22:32:24
URL: http://xccc.blogg.se/
Postat av: CissiCissi

Fina muggar!

2010-10-01 @ 10:01:59
URL: http://cissileandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0