Måndagsinspiration

Femina nummer 7, juli 2010Intervju med Tuva Novotny
[Foto: Hemmakatten & Heléne Linsjö, Femina]

Gissa om jag blev glad när jag kom hem idag. Ett nytt glansigt nummer av Femina väntade med lockande läsning. Och så med en blå topp på omslagsmodellen. Helt rätt. Jag gillar ju som sagt färgen blå i sommar. Jag måste säga att Femina blir mer och mer min favorit bland månadsmagasinen. Den innehåller mycket mode, inredningsreportage och intressanta intervjuer med kvinnor. I detta nummer medverkar Tuva Novotny som är på väg att bli Sveriges senaste stora filmexport. Jag gillar Tuva, för hennes skådespelargestaltningar, brännande blick och vackra utstrålning. Hon var riktigt cool i filmen Bröllopsfotografen som jag såg i helgen.

Men tillbaka till Femina. Det finns även goda matrecept, film- och boktips. Perfekt kombination helt enkelt! Här kommer några bilder från månadens nummer 7 Juli som jag får inspiration av. Sommar, sommar, sommar...

Goda recept med sommarbärInredning, här kuddar från Hemtex
Mode i massorLinnen kan man aldrig få för många av i sommar. Från Malene Birger.
Stor skådis.Härlig sommarläsning i Femina
[Foto: Peter Erlandsson (tårta) & Heléne Linsjö (mode & Tuva) Femina
Hemtex (kuddar) samt Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0