Blue magic

Sommartopp från ZaraRandig sommarsko från Fred Perry
Linne från ZaraSjal från Sisters. Reafynd!
[Foto: Hemmakatten]

Jag har tidigare nämnt att jag gillar blått i sommar. Jag vet inte hur det är med er men när jag väl har börjat gilla en färg extra mycket ser jag plötsligt bara kläder eller prylar i denna färg. Hela tiden! Därför har det nu blivit så att jag har utökat det blå modesortimentet hemma. Som av en händelse tas plaggen ner från galgarna, iväg till kassan, ner i en prasslig påse och hem till mig...Känner ni igen er?

Tunn härlig sommartunika med broderier från Zara.
Sommarskor från Fred Perry.
Linne från Zara.
Fransig sjal från Sisters.

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0