Förväntan

Uppladdning inför Melodifestivalen och Darins deltagandeAhlgrens bilar
[Foto: Hemmakatten]

Denna lördag har jag bara ett mål i sikte. Att se Darin på plats i Skandinavium på genrepet och sedan rösta honom vidare till final i Melodifestivalen under tv-sändningen som startar 20.00 i SVT1. Jag hoppas att ni röstar med mig på denna fina sångare och artist. Darins låt You´re out of my life, känns riktigt bra, jag har tjuvlyssnat på den här!

Jag laddar inför kvällens musikkalas med Ahlgrens bilar, vet ju att Darin gillar fart. Han har precis fått tillbaka körkortet efter fortkörningen...

Hoppas ni alla har en avkopplande helg! Nu är jag inte kontaktbar förrän på söndag ;)


Darin uppträder i Melodifestivalen den 20:e februari
ring & rösta på Darins låt You´re out of my life
[Foto: Skärmdump från Darin.nu]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0