Sista Skavlan

Skavlan på SVT 21.00
[Foto: SVT.se]

Ikväll (fredag) är det sista chansen att njuta av Skavlan för den här omgången. Jag tycker att denna talk-show är bland det bästa som visas i den genren på tv just nu. Informella avslappnade samtal trots att det är ett offentligt sammahang i en studio. Men det är det som är Skavlans bästa kvalitet. Han får gästerna att slappna av, bjuda på sig själva och hans artiga och vänliga intervjusätt verkar få människor att "glömma av" intervjusituationen och det blir mer formen av ett naturligt samtal. Nästan som vänner emellan.

Om det skulle ordnas en röstning över Sverige trevligaste man (i tv-rutan), tror jag denna norrman skulle ta hem titeln. I alla fall om jag hade fått bestämma. :) Missa inte SVT1 kl 21.00!

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Nina

Ser fram emot kvällens avsnitt :)



Ha en trevlig helg!

Kram N.

2010-12-17 @ 17:59:58
URL: http://anina.blogg.se/
Postat av: Camilla

Han är grym, vet hur han ska ta sina gäster och bjuder på en bra show. Jag brukar ha som tradition att kika på honom någon timme innan jag hoppar i säng på söndagarna. play :)

2010-12-18 @ 21:45:03
URL: http://xccc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0