Röda signaler

Snyggt uppställt i hyllorna hos Biddevind
[Foto: Hemmakatten]

I butiken Biddevind på Käringön påmindes jag om hur snyggt det är med rött som inredningsfärg. Jag har ett antal detaljer i denna starka nyans hemma och gillade verkligen vad jag såg hos Biddevind. Dock blev det ingen shopping under det här besöket. Jag måste nog tillbaka till ön snart för att fynda i den här inredningsbutiken och få med mig en bit av sommaren hem.

På bilderna syns bland annat:
Sjukt snyggt medicinskåp i plåt.
Kuddfodral med söt röd ängel.
Porslin i rött och randigt från bla IB Laursen.
Fina kammarljusstakar i ny modern tappning. Dessa i röd lackad plåt.

Porslin från IB LaursenMedicinskåp i plåt i fransk stil
Kuddfodral hos BiddevindCoola kammarljusstakar
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2010 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Björn

Härliga bilder! Nåt för landstället kanske? Gillar medicinskåpet, äntligen ett snyggt sätt att presentera bandage & plåster på! ;)

2010-08-03 @ 15:06:16
URL: http://www.internetmobler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0