Beige & vitt = sant

Köksfönstret med lampor & blomsterarrangemang från Blomsterhuset.Danform-stol & DotLampa från BlomsterhusetBlomsterarrangemang Blomsterhuset
[Foto: Hemmakatten]

Jag är helnöjd med mitt senaste piff i köksfönstret. Från helsvarta lampor och mörka krukor till ljust fräscht beige och vitt. Kanske en omedveten strävan efter att behålla ljuset, eller åtminstone hjälpa till på traven från insidan när ljuset utanför blir allt svagare.

Jag kör på med lantstil som jag gillar just nu. Lampskärmarnas rutmönster matchar kakeldekoren ovanför diskbänken och den beige rutfärgen går ton i ton med sittdynorna på köksstolarna. Det lilla blomsterunderverket med ros är så sött att jag baxnar. Blir glad varje gång jag går in i köket och ser mina fina fynd.

I butiken Blomsterhuset hittade jag lampor och blomsterarrangemang med beige kruka och ekfat från Cult design. Den höga krukan en present fyndad på samma ställe sedan tidigare. Vit laminatstol Dan-Form och sittdynan Dot från Designers Eye, båda från butiken Home Company


© COPYRIGHT 2009 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Dun

Bra lotto :)

2009-09-28 @ 22:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0