Blomsterhuset - Bollebygds pärla

Min absoluta favoritbutik alla kategorier är Blomsterhuset i Bollebygd. Alltid kreativa och fräscha blomsteruppsättningar, romantisk inredning i lantlig stil (mycket vitt, skavt trä men ändå på rätt sida gränsen av Shabby chic). Jag blir alltid inspirerad vid ett besök här. Skyltningarna utanför butiken och inne ger mersmak och tips till förbättringar hemma. Det är svårt att undvika att få med sig något hem. Bara att välja och vraka av det härliga sortimentet; textil och inredning från Miljögården, Cult design, IB Laursen, Madam Stoltz mfl. Trevlig personal gör inte saken sämre. Här möts kunderna av ett leende och fin känsla för service. Du behöver inte ha vägarna förbi eller ett annat ärende. Jag tycker Blomsterhuset i sig räcker som enda anledning för ett besök i Bollebygd. Hoppas ni gillar butiken lika mycket som jag. Njut av dagens bilder!

Blomsterhuset - entré
Blomsterhuset - inne

Blomsterhuset - rosa blommor
Blomsterhuset - ute
Blomsterhuset i Bollebygd - blommor
Blomsterhuset i Bollebygd - blommor
[Foto: Hemmakatten]

© COPYRIGHT 2009 Hemmakatten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0