Hej då september!

[Foto: Hemmakatten]
 
Den här sista dagen i september vill jag sammanfatta vad månaden har bjudit på via instagram. Efter mycket om och men är min nya mobiltelefon äntligen lagad så nu är jag igång i detta forum igen. September månad har verkligen haft många fina dagar. Det har blivit cykelrundor, fikor, goda frukostar, fredagsmys, span på stan och annat smått och gott. Jag hoppas att det fina vädret fortsätter långt in i oktober! Och att det blir många tillfällen till mys och träning. Du hittar mig på @byhemmakatten.
 
Copyright 2015 Hemmakatten. 
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0