Bra start

[Foto: Hemmakatten]
 
För andra dagen i rad började jag dagen med en löpningsrunda. Det känns alltid bra att ha det gjort före frukost. Även om jag kände att det krävs minst en vilodag emellan för att knät ska hålla. Hoppas få till en längre runda till helgen. Frukosten smakar i alla fall ljuvligt efter träningen. Jag njuter av en stor kopp te (vid enstaka tillfällen en café au lait) och goda mackor på ciabattabröd. Lite juice och bilden är komplett. Ibland kompletterar jag med ägg för att det ska bli en aning matigare men det behövs inte med detta bröd. En bra start har det blivit denna vecka även på studiefronten. Nya universitetskursen är igång och det är kul. Blir förhoppningsvis en lärorik höst. Har sett på schemat att det definitivt blir en plugghöst med flertalet examinationstillfällen. Bara att sätta fart! 
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2015 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0