Näckrosdammen

[Foto: Hemmakatten]
 
Det har varit tyst här på bloggen. Det är för att jag har en mycket intensiv vecka bakom mig med tentaplugg. I fredags var det äntligen dags och jag tror det gick bra. Idag hade vi nästa deadline. En inlämningsuppgift så (nästan) hela helgen gick till att skriva den. Idag har jag tagit helt ledigt från allt vad studier heter men imorgon börjar nästa kurs och det är bara att gå "på det igen". Jag tog mig en promenadi under lördagen för att piggna till och gick igenom vackra Näckrosdammen som ligger ovanför Götaplatsen mitt i centrala Göteborg. Det är härligt att ha en grön oas så nära. Här kommer bilder från det. Återkommer med fler bilder från dagarna som gått. Ikväll är det ödesmatch i fotboll: IFK mot AIK. Vinst krävs för chans till SM-guld för Änglarna. Spännande! Guldet ska hem till Göteborg!!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
Copyright 2015 Hemmakatten. 
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0