Omstart

[Foto: Hemmakatten]
 
Igår passade jag på att ta en omstart i löparträningen. Har haft ett uppehåll på några veckor men kände nu att jag var redo att testa igen. Knoppen och kroppen längtade efter att komma ut. Det gick över förväntan. Benen kändes lätta och det blev en runda på 7 km. Hade kunnat fortsätta till en mil men tänkte att det var bäst att inte överdriva första gången. Träningsvärken är tydlig idag men det känns bara bra. Passade också på att inviga en av mina nya träningstoppar. Den rosa var ett fynd från Myrorna i helgen för 45 kr. Nästa pass tar jag min julklappstopp, en blå variant som jag gillar skarpt från Nike.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2015 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0