Fredagsmys

[Foto: Hemmakatten]
 
Det blev inga fredagsfavoriter igår då jag har allt för mycket att göra just nu vad gäller studierna. En uppsats ska bli klar vilket är stressande och det går trögt. Återkommer med fler inlägg när trycket har lättat lite. Dock blev det en favorit och då på middagsbordet. Tortillabröd med tacokryddad nötfärs och goda tillbehör som gurka, tomat, riven ost, rödlök, jalapenjos, salsasås och gräddfil. Det åts så det stod härliga till och sedan blev det en titt på den nya britttiska kriminalserien Shetland. Såg ni den? Den ska vara i åtta (!) delar. Kan bli väl utdraget för lösningen av en mordgåta men jag ska göra ett försök att följa då jag tycker den har något. Annars får man vänta några veckor och se ett antal avnitt i ett slag på svtplay. En variant som har fungerat förr... Ha en fin lördag!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Inger

Gillar tacos och det blur det hos oss ikväll. Serien Shetland består av 8 delar och bygger på fyra av Ann Clevees böcker, dvs 2 avsnitt per bok. Du behöver bara vänta till nästa fredag för upplösning.. Jag gillar alla hennes böcker. Trevlig helg och lycka till med studierna.

2015-01-10 @ 15:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0