Fredagsfavoriter

Inredning: En stämningsskapande tegelväck har tagits fram i det här köket. Snyggt tycker jag, vad tycker du? Fler inspirationsbilder finns hos Hus & Hem.

Mat: En klassiker à la Leif Mannerström: Coeur de filet Procencale, dvs helstekt oxfilé med vitlökspotatis, vitlökssmör och haricot verts. Allt aptitretande upplagt på ett stort vackert fat.

Mode: Reorna pågår för fullt i butiker och på nätet. Den här sjalen från Tommy Hilfiger hade jag gärna haft runt halsen under de återstående vintermånaderna. Och den snygga läderväskan från Calvin Klein hade jag jag kunnat läggabeslag på vilken dag som helst. Finns mer fynd på boozt.com.
 
TV: Ikväll är det dags för favoriten Mauro Scocco att ta plats på scenen hos Niklas Strömstedt och programmet Tack för musiken. Ett trevligt och lite mer personligt format när det gäller musikprogram. Ska bli kul att se Mauro då han han gör smarsmakat med musikframträdanden nu för tiden.
 
Inredning: Vackra trägolv kan bli ännu vackrare i målad form. Här har Cilla Ramnek målat stjärnor, grå ytor samt låtit några plankor vara helt trärena. Mer från hennes sommarhem hittar du här.
 
Ha en bra fredag och helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0