Inspirationsstund

[Foto: Hemmakatten]
 
Två nya tidningar har kommit och det är lika trevligt varje gång att slå sig ner och bläddra bland all inspiration. Plaza interiör och Sköna hem är de två inredningstidningar jag prenumerar på och har så gjort under många år. Jag tycker att de håller stilen och kompletterar varandra väl. Det märks att vi går mot våren. Reportagen innehållet ljusare färger, mer färger, lite mer energi överhuvudtaget i mönster och inredning. Jag gillar när vi är på väg åt detta håll - mot våren!

Gillar min nya ljushållare i keramik. Den är formgiven av Jill Johansson och finns i olika fina varianter hos Sintra. Jill gör verkligen vackra föremål. Är mycket förtjust i de skira och romantiska mönstren i blått.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2015 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: Inger

Våren är på gång. Fåglarna kvittar för fullt ute och några snödroppar har tittat upp i rabatten. Gillar ljusfatet med den fina fjärilen. Har haft influensa men är på bättringsvägen nu. Längtar efter att få köpa en stor bukett tulpaner, gärna dubbla, doftande gula men har inte hittat några sådana ännu.

2015-02-18 @ 09:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0