Fredagsfavoriter

Mat & Dryck: Sallad äter jag ofta till middag. För att få en matigare variant kan man ha potatis eller pasta i. Systrarna Eismann hos Elle Mat & Vin bjuder här på ett gott recept på pastasallad med prosciutto, oliver, chèvre, melon och ruccola. 
 
Inredning: Alvhem Mäkleri och Interiör ett en mäklarbyrå i Göteborg som tagit homestyling till en ny nivå. Se bara på den här fina lägenheten som är till salu på Nordhemsgatan just nu. Men favorittapeten från Josef Frank i köket. Vill ha!
 
Mode & Skönhet: Lindex satsar på hållbarhet med en denimkollektion i ekologisk bomull där produktionen använder mindre energi och vatten. Så här skulle jag definitivt kunna tänka mig att möta hösten. I en lång jeanskjol eller ett par väl ingångna jeans med en fräsch tröja till. Välkommen jeanshöst!
 
Musik: Veckans artist är Joel Alme. Jag såg hans konsert på Liseberg förra helgen och blev mer än positivt överraskad. Vilken energi och charm denna popkille har. Insiktsfulla, fina texter och härlig energi i låtarna. Det finns många pärlor på senaste plattan. Mersmak defintivt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0