Firande

[Foto: Hemmakatten]
 
Gårdagen bjöd på födelsedagsfirande. Det är alltid lika trevligt att fylla år och man vill gärna klämma ut det mesta som går av dagen. Det började bra med uppvaktning, blomsterbukett, sång, paket och hembakad tårta till frukost. Solen strålade och det är man alltid glad för. I april kan det lika gärna snöa...

Därefter blev det eftermiddagsfika med familjen där jag bjöd på tre olika slags mackor (rostbiff/remouladsås/rostad lök, en med pesto/serrano/tomat/mozzarella, samt lax/stenbitsrom/creme fraiche) och sedan hemgjord tårta. På kvällen bjöd mannen mig på restaurang med fyrarätters och vinpaket. Jag är mer än nöjd (och mätt!) med dagen. Här kommer några foton från födelsedagen.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2015 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0