Söndag

[Foto: Hemmakatten]
 
Det har varit en skön söndag. Vi har haft besök av ett tvåårigt charmtroll i några timmar och lekt. Sedan har det blivit både fika, handling av balkongblommor hos Plantagen, hämtning av en möbel på Mio, fika igen, flera timmars studerande, en mycket god middag med kycklinggryta och ris och nu som final denna afton en bra thriller på tv: Taken 2. Känner mig nöjd med denna dag och tycker mig hunnit med det jag ville. Nu ska jag återvända till filmen och sedan ska det bli oerhört skönt att lägga sig för en (förhoppningsvis) god natts sömn. Det behövs inför veckan som kommer. Ha det fint!
 
Fler söndagsbilder hos Fabriken finns här.
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0