Soffhäng

[Foto: Hemmakatten]
 
Kunde inte låta bli att ta några bilder senast jag var hos Mio. Vi tog en runda dit helgen som gick och jag suktar allt oftare efter en ny soffa. Just nu pågår också en kampanj där man får 1000 kronor rabatt när man handlar soffa eller fotölj för 8000:-. Mycket pengar oavsett så klart men är man ändå i köptagen är rabattkampanjer alltid välkomna. Jag satt länge i den soffa som är min favorit och fick i alla fall med mig några inspirationsbilder hem. En soffa i rosa kanske? :)
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0