Skärbräda

[Foto: Hemmakatten]
 
Denna måndag inviger jag min nya skärbräda. Det är ett second hand fynd som jag har rengjort och oljat in. Sedan köpte jag en lädersnodd på Panduro och satte på. Kostnade blev en bråkdel jämfört med om jag skulle köpt en nytillverkad. Och så var det roligt att fixa själv också. Den söta servetten med blomstermönster kommer från Mio, som har riktigt prisvärda i många fina mönster. Lätt att köpa på sig om man säger så... Nu är det dags att ta tag i denna dag och fortsätta plugga. Sitter ute i det fina vädret. Det gäller att passa på när solen är framme. Ha en fin start på veckan!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0