Ljus i mitt hus

[Foto: Hemmakatten]
 
Det är dagens torsdagstema hos Fabriken. Ljus finns det gott om i mitt hem. Överallt. Ljusstakar, ljuskoppar, ljusbrickor, stora och små lyktor, you name it! Kan inte få nog, kan inte få för många. Och årstiden som vi nu går in i inbjuder till att tända alla ljus allt tidigare. Det finns nog inget enklare sätt att göra det mysigt och romantiskt än att tända ett ljus. Tyvärr medför denna årstid att kvällarna blir allt mörkare allt tidigare och det gör att fotoförutsättningarna inte blir de bästa, det blir mörkt :(. Men håll till godo i alla fall med mina ljusfavoriter på köksbordet samt metalllyktan från Madam Stoltz som är ett av mina bästa köp i ljusväg...
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0