Kryssboll

[Foto: Hemmakatten]
 
Jag fyndade några kryssbollar i olika färger förra veckan som nu pryder balkongen och som här utanför stugan i en zinkhink från Casa Linné. Den står sig fint mot den grå väggen och blir ett välkomnande inslag när man stiger in genom grinden. Solen strålar idag och jag sitter utomhus mestadels av tiden. Pluggar. Statistik. Ja, det blir varmt i huvudet, inte bara av solen utan av räkningen... Men det ska gå! Har precis tagit mig en fikapaus och ska nu sätta fart igen för några ytterligare timmars studerande. Ha det gott!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0