Söndag

[Foto: Hemmakatten]
 
Vilket väder det har varit under helgen. Regn, regn, regn. I eftermiddag ska jag och min bror titta på fotboll; IFK Göteborg mot Häcken, och jag hoppas att det värsta ovädret håller sig borta då. Men det blir till att klä sig varmt, och vattentätt. Det är ju rätt mysigt med detta väder när man kan vara inomhus. Jag kommer ttända några ljus senare och krypa in under en varm filt. Den fina buketten i rött och vitt fick jag av mannen för att fira att jag skickade in uppsatsen i veckan. Sådana gester gör mig glad. Det känns som en lättnad att äntligen fått uppsatsen ur händerna. Nu väntar jag bara på feedback och kommentarer. Och det är som sagt bara att fortsätta plugga till tentan om drygt en vecka. Ha en fin söndag.
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0