Vackert hem

[Foto: Janne Olander, Stadshem]
 
Kan inte låta bli att visa en lägenhet till som Stadshem säljer. Den här gillar jag ännu mer än den tidigare jag visade. Stora härliga rum och fint ljusinsläpp. Och läget är centralt och bra. Det trevliga lantköket går inte av för hackor och i anslutning till den en balkong. Verkligen fin och inspirerande lägenhet. Och har ni märkt hur fladdermusfotöljen dyker upp allt oftare? En retromöbel som definitivt har fått ett uppsving!
 
Jag hade kunnat tänka mig att bo här men smakar det så kostar det. Dags att köpa några trisslotter...
 
[Foto: Janne Olander, Stadshem]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten

Kommentarer
Postat av: Sofia - Strawberry Dreams

Ohh ja... den där stilen och hela rubbet skulle jag kunna ta och knycka rätt av... helt min stil! Superfin inspo.

2014-11-10 @ 20:38:58
URL: http://www.lovelylife.se/strawberrydreams

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0