Inspiration

[Foto: Hemmakatten]
 
Jo, ni ser rätt. Det är inspiration inför kommande högtider: advent och jul. Kunde inte låta bli att knäppa av några bilder med mobilen när jag var inne i butiken Granit, som samarbetar med Trendenser när det gäller skyltning och en del utvalda produkter. Mycket lyckat samarbete om du frågar mig. Granit har fina produkter till sympatiska priser. En hel del trärena ljusstakar, ljushållare i marmor och järn samt läckra ljusslingor i varierande storlekar som lyser upp i mörkret. Det behövs nu. Det börjar ju mörkna redan vid 15.30 vissa dagar, och kl 17 är det helt bäckmörkt. Inte speciellt kul om du frågar mig. Då är Granits produkter desto mer upplyftande, eller ska jag säga upplysande...
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, fråga gärna först men kom framför allt ihåg att ange källa och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0