Muggen

[Foto: Hemmakatten]
 
Apropå inredningsproducenten PIP Studio. Jag gillar ju deras keramik i allmänhet och muggar i synnerhet. Då blir muggar från just PIP Studio en mycket bra kombination. Muggarna finns i så många fina mönster- och färgkombinationer. Härliga glada färger och vackra motiv. Som den här rosa med rosor som jag gav till mig själv i present för ett tag sedan. Det finns alltid en "ursäkt" att belöna sig själv... Men vid en bemärkelsedag så är det ändå OK. Eller hur? Och några dagar senare slog jag sönder en annan mugg så det var som om det fanns en tanke... :)
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0