Keramikfynd

[Foto: Hemmakatten]
 
Jag gjorde några söta keramikfynd i helgen på Reningsborg som verkligen är ett mecka för dig som gillar möbler, textilier, tavlor, kläder, husgeråd, böcker och prylar second hand. Jag hittade den här härligt blå kitschiga vasen, en liten vit skå perfekt för såser samt två vita fat med blått mönster som antingen kan fungera som underlägg till blockljus eller som litet fat för t.ex. tepåsar eller liknande. Nöjd är jag i alla fall. Och så matchar tingen varandra, bara en sådan sak... ;)
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer
Postat av: None None

Så fina!!

2014-05-06 @ 22:34:40
URL: http://designbymirelle.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0