Inspiration från Blomsterhuset i Bollebygd

[Foto: Hemmakatten]

När jag besökte familjen senast var det inte bara god mat som åts utan jag passade även på att kika in i butiken Blomsterhuset i Bollebygd. Här bjuds det alltid på inspiration för hemmet och för dina planteringar. Snygga arrangemang så långt ögat kan nå och jag skulle gärna köpa med mig hela sortimentet hem. Det är väldigt roligt att titta, länge, och försöka komma ihåg trevliga kombinationer att inspireras av och försöka göra själv när man kommer hem. Jag kan verkligen rekommendera ett besök hos Blomsterhuset i Bollebygd. Trevliga och kunniga tjejer i butiken och finfina produkter! Här kommer ett axplock från senaste besöket. Enjoy!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0