Fatet

[Foto: Hemmakatten]
 
Jag fick en födelsedagspresent förra veckan som jag knappt kan se mig mätt på. Ett vackert mönstrat fat från PIP Studio. Både färgkompositionen och det söta mönstret faller jag för. Är väldigt glad för det. Det får stå framme nu och pryda köksbordet. Just nu plockar jag fram det gula och det blå i fatet, en annan dag kanske det blir rosa och gröna. Den vita keramikvasen har jag gjort själv. Den gula blomman håller sig från en av födelsedagsbuketterna, helt otroligt egentligen, två veckor sedan. Det är kvalitet det.
 

[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0