Tisdag

[Foto: Hemmakatten]
 
Idag är det många känslor i luften. Mannen kommer hem igen efter två veckors skidsemester vilket så klart är glädjande och jag ser fram emot att ses igen. Innan dess ska jag ha ett jobbmöte som jag hoppas ska gå bra. Är lite spänd och nervös precis som det ska vara. Samtidigt är det också glädjande, en möjlighet. Håll tummarna för mig. Tulpanerna från helgen lyser rosa och står sig fint mot kudden från Åhléns, en gammal trotjänare som hängt med några år nu.
 
Hoppas du får en bra tisdag!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!
 

Kommentarer
Postat av: Inger

Håller tummarna för dig. Lycka till!

2014-03-04 @ 16:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0