Onsdag

[Foto: Hemmakatten]
 
Inget att rapportera idag. Fortsatt sjukstuga här hemma och det känns trist. Men det är så det är just nu. Tillbringar den mesta tiden i soffan med att vila, läsa och titta på dvd. Det är strålande väder utomhus, solen lyser upp hela lägenheten och jag längtar ut. Kanske blir det en kort promenad runt kvarteret efter eftermiddagsluren om jag orkar. Får se, eller så är det lika bra att vänta tills man är helt bra igen. Trivs med tulpanerna i alla fall. Och soffan är skön. Det finns värre ställen att vara på... Ha det gott.
 
Pläden i bakgrunden är från Åhléns. Den tittade jag länge på innan jag slog till och då var det kampanjpris. Trägen vinner! ;)
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0