Metallic i inredningen

[Foto: Hemmakatten]

Var inne en sväng i inredningsbutiken Artilleriet i helgen och där finns väldigt mycket trevligt att titta på både vad gäller möbler, belysning och inredningsdetaljer. Det märks att metallic fortfarande är hett. Här finns både mässing och koppar. Och så en hel del annat förstås. Som det vackra porslinet från Spode. Aningen dyrt för min plånbok, så jag låter mig inspireras och håller i stället utkik efter snarlika mönster på second hand. Artilleriet var välbesökt denna lördag. Vilket lyft för inredningsvärlden. På kort tid har butiken skapat sig ett namn och syns allt som oftast i inredningstidningar och i bloggvärlden.Väl förtjänt!
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0