Fler färger

[Foto: Hemmakatten]
 
Det blir några bilder till från IEMS för att jag längtar efter färg så mycket just nu. Rosa har länge varit en favorit bland accentfärger. Och porslinet från Mateus är klassiskt och vackert, och får helt plötsligt ett helt nytt uttryck i apelsinfärgat. Eller hur? Doftljus är en annan höjdare och detta rosa har jag hemma som jag tänder då och då. Söt och fräsch doft som även gör sig bra visuellt. Är det något som jag definitivt hade kunnat inhandla på stört är det den fina kudden från Mairo. Den med rosa och orange blomstermönster. Perfekt på sängen eller i soffan...
 
[Foto: Hemmakatten]
 
© COPYRIGHT 2014 Hemmakatten
Om du vill låna mina bilder, glöm inte att fråga först och länka till Hemmakatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0